Zameldowanie na pobyt stały
Zameldowanie na pobyt stały
Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość
2. Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego, plik do pobrania
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy Młynarze, pokój nr 3, tel. (29) 768-00-62
Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Uwagi:
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r o ewidencji ludności (Dz.U. z 2018 r poz. 1382 z późn. zm.)