Zameldowanie na pobyt czasowy

Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy)

Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego, plik do pobrania
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).

Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Młynarze, pokój nr 3, tel: (29) 768-00-62)

Termin i sposób załatwiania sprawy:
w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.


Tryb odwoławczy
Od decyzji wydanej przez Wójta Gminy Młynarze przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji administracyjnej.

Uwagi:
- W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy meldunek automatycznie wygasa.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności  (.Dz.U. z 2018 r.  poz. 1382 z póżn. zm.).

Wytworzył:
Udostępnił:
Dzwonkowska Elżbieta
(2008-06-23 15:45:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Dzwonkowska Elżbieta
(2022-05-13 13:49:39)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki