s
Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych: Tel (29( 768 00 62
Do stanowiska pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych należy:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
2) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
3) przesyłanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat,
4) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych oraz prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych,
5) współdziałanie w realizacji zadań związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi i referendum,
6) udzielanie informacji o danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
7) prowadzenie rejestru wyborców,
8) udział w pracach komisji przetargowych,
9) realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w szczególności:
a) opracowywanie i aktualizowanie danych wprowadzanych do BIP wynikających z zakresu czynności,
b)udzielanie informacji publicznej na wniosek w zakresie realizowanych spraw,
10) realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
11) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.