Zameldowanie na pobyt stały

Zameldowanie na pobyt stały

Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość
2. Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego, plik do pobrania
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.

Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy Młynarze, pokój nr 3,  tel. (29) 768-00-62

Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.

Uwagi:
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r o ewidencji ludności (Dz.U. z 2018 r poz. 1382 z późn. zm.)

Wytworzył:
Udostępnił:
Dzwonkowska Elżbieta
(2008-06-23 15:46:18)
Ostatnio zmodyfikował:
Dzwonkowska Elżbieta
(2022-05-13 13:49:07)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki