Udostępnianie danych
Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych
Podstawa prawna:
-
ustawa z dnia 24 września 2010 r o ewidencji ludności (Dz. U. z 2018 r poz. 1382 z późn. zm.)
-
rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 r w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego (Dz. U. z 2018 r poz. 2523)
-
rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 r w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL (Dz. U. z 2017, poz. 2482)
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL - plik do pobrania
2. Dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (np. wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów) lub uwiarygodnienie potrzeby posiadania danych.
3. Dowód opłaty za udostępnienie danych ( nie dotyczy podmiotów wymienionych w art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 24.09.2010 r o ewidencji ludności)
Opłaty za udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych:
Udostępnienie danych następuje odpłatnie.
Opłaty w wysokości 31,00 zł za jednostkową informację należy wnieść na konto:
36 8925 0006 0000 1632 2000 0010 BS Różan
Miejsce złożenia dokumentów:
Pokój nr 3